پیغام ورود و خروج

تیر 92 - کشاورزی نوین
سفارش تبلیغ

http://keshavarznovin.ParsiBlog.com
 
لینک های مرتبط
پخش زنده از اماکن مقدس

کشاورزی نوین

اسلام و عقایدش یک دین مسنجم و به هم پیوسته اس ! بر فرض من محجبه باید لقمه حلال هم داشته باشم ! یکی از اصول اصلی حجاب زن و خودنمایی نکردن در مقابل نامحرم و حالا این خانوم باهوش حجاب اش رو کامل کرده با نامحرم ها هم هیچ رابطی نداره ولی خوانندگی یکی از اصولی که به شدت توی آموزه های اسلام نهی شده رو رواج میده ! این یعنی من زن مسلمان در عین حجاب میتونم خوانندگی و رقاصگی هم انجام بدم ! یه صندلی زمانی قابل تکیه دادن که در هر چهر پایه اش سالم باشه ! و این رفتار خانم خوانندگی در عین حجاب یعنی یکی از پایه های اون صندلی و ارکان اصلی ناقص باشه ! که سکولار هم این امر رو رواج میده ! یعنی به جهت رو درست کن و یه پایه رو سالم کن مابقی پایه ها به درک !


[ چهارشنبه 92/4/12 ] [ 12:52 صبح ] [ سعید فرخنده نژاد ] [ نظرات () ]

کشاورزی نوین

این عکس، آخرین کشف اخترشناسان است. عکسی از سیاره ای که نزدیکترین سیاره به کره زمین است و تا کنون برای میلیونها سال در میان غبار ناپدید بوده است. ناسا اعلام کرده است که این عکس شگفت آور را از سیاره تازه کشف شده دیگزون در همسایگی زمین گرفته است

.

.

.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/4/12 ] [ 12:43 صبح ] [ سعید فرخنده نژاد ] [ نظرات () ]

کشاورزی نوین

کج دار و مریز، چهار سال دوره دهم ریاست جمهوری احمدی نژاد اوایل مرداد به پایان می‌رسد و بی‌شک بزرگترین میراثی که حسن روحانی در اختیار خواهد گرفت، حجم گسترده‌ی تحریم‌های آمریکا و متحدانش بر بنگاه‌های اقتصادی، صنعت نفت ایران، بانک مرکزی و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی است.

به گزارش نامه، یکی از مهمترین وعده‌های تبلیغاتی "حسن روحانی" رئیس‌جمهور منتخب ایران پیش از انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد، برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران همزمان با تاکید بر حق مسلم کشورمان برای دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بود. موضوعی که وی در نخستین کنفرانس خبری پس از پیروزی نیز بر آن تاکید و بر برداشته شدن گام‌های عملی در این زمینه همراه با شفاف سازی در پرونده هسته‌ای ایران تصریح کرد.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/4/11 ] [ 11:22 عصر ] [ سعید فرخنده نژاد ] [ نظرات () ]

کشاورزی نوین

 


• اگر غرضی رئیس جمهور می شد:

به قول شاعر: "تصور کن، اگه حتی، تصور کردنش سخته!"؛ با رئیس جمهور شدن ایشان طنزنویسان به جلسات هیات دولت دعوت می شدند و کلا همه دور هم می گفتن و می خندیدن؛ نشاط جامعه اینقدر بالا می رفت که دیگر هیچ بیمار روانی در کشور وجود نمی داشت و همه روانشناسان به این دلیل از کار بیکار می شدند!
ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/4/11 ] [ 10:22 عصر ] [ سعید فرخنده نژاد ] [ نظرات () ]

خواب دیدم

خواب دیدم خواب اینکه مرده ام       خواب دیدم خسته وافسرده ام

بالش زیر سرم از سنگ بود          غرق وحشت سوت وکور وتنگ بود

خسته بودم هیچ کس یارم نشد         زان میان یک تن خریدارم نشد

هر که آمد پیش حرفی راند ورفت          سوره حمدی برایم خواند ورفت  

نه شفیعی نه رفیقی نه کسی            ترس بود ووحشت ودلواپسی     

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/4/10 ] [ 11:25 عصر ] [ سعید فرخنده نژاد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 148462